Aan alle nieuwe leden en/of eerstejaars Engels!

Het is alweer bijna zover: het nieuwe jaar gaat beginnen. Dat betekent dat Etcetera er ook weer voor gaat dit jaar en we er weer wat leuks van gaan maken.

Woensdag 5 september vanaf 17:00 uur in Café Fonteyn op de Nieuwmarkt is de introductieborrel van dit jaar. Ook als je nog nooit geweest bent, of juist wel, is dit het moment om het jaar goed te beginnen. Neem je studiegenootjes mee, ook als ze (nog) geen lid zijn want iedereen is welkom!

Niet vergeten: tot zondag 2 september kun je nog je studieboeken bij ons bestellen met maar liefst 18% korting!

Als laatst: we gaan dit jaar aan de slag met een Book Club, een tijdschrift, een activiteitencommissie en een feestcommissie. Ben je geïnteresseerd om mee te doen/schrijven/tekenen, stuur dan een mailtje naar studievereniging.etc@gmail.com!

We hopen jullie allemaal te zien op de borrel!

Groeten,